~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av ~ Ruth ~ - 27 augusti 2009 23:35


Kan visa dagens hundanöje, slänger ut ett par nävar med hundfoder och milde makter vilken aktivitet det blir innan varje liten kula är borta, en aktivitet som pågår en lång stund, har slängt ut dom över ett stort område, en bra sysselsättning och ett bra nosarbete. Dom blir så nöjda och belåtna och jag upprepar det  nästan varannan dag, en favvosyssla tycker dom.


Är så sur på mig själv, missade första stickmötet i går. Hade antecknat på almanackan, men vad hjälper det när jag inte tittar på den, tittade först i dag, älskar dessa kvällar. Nu får jag vänta tills den 9:de i nästa månad suck.


Är nog ganska bakom flötet nu för tiden, allt jag säger och gör blir så snurrigt. Lena ville ha min adress för att skicka trisslotten till mig, vad mailade jag till henne ? jo min mailadress, fatta eller ??? då är det stopp i hjärnkontoret, blir faktiskt rädd mig själv.

Så nu kryper jag ner i sängen och drar filten över huvudet.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards