~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 12 maj 2009

Av ~ Ruth ~ - 12 maj 2009 23:32

Den satt, vi slipper sitta med skägget i brevlådan, Malena fixade Sverige till final i Ryssland, vilken fest ! Så påkostat och och lyxig arena, den mest påkostade någonsin hela 340 millioner kronor, oaoooo vilken summa, åååå så fantastiskt. Ni som har varit intresserade har ju själva sett, ni som inte såg har gått miste om något stort. Det var många bra låtar (minus 3-4 som kunde stannat hemma) Älskar Finnlands låt och den har spelats flitigt på radion. Grattis Malena, en värdig representant för Sverige. Passa på att sjung duett med Malena !


Nu sover jag gott i natt hehehe

Av ~ Ruth ~ - 12 maj 2009 20:35

I natt var det markfrost och drygt 1 ½ minus, var förutseende och tog in alla lösa blommor, får se om dom andra har tagit skada, pionerna har stora blomknoppar osv. När det blir stjärnklart så finns risken för frost. Solsken hela dagen, men inte speciellt varmt max 19*. Annars så har det inte skett något speciellt, har kört 3 tvättmaskiner så nu är allt rent. Har med andra ord inget att blogga om, förlåt mig vänner. Vardagspysslar gör vi alla, så det är ingen sensation.


Nu tittar jag på "Rösternas Malena" på ettan, sedan Semifinal 1 "Eurovision song contest" så kvällen är spikat. Nääää, byter nog kanal nu, för mycket skrik, det blir för mycket, tack för mig Malena, din sång utanför ESC är på tok för skrikig för mig. Får sticka tills klockan blir 21. Tittar in till er efter det.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards