~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av ~ Ruth ~ - 12 augusti 2009 23:58


Nu har jag via mail fått svar på bären i trädgården som min hund åt utav och blev så dårlig "Lonicera, Rosentry och kaprifol."  Tack Mia på Lackarebäckens kennel, tänkte inte på att du säkert skulle veta.


Blommorna och bären är något giftiga och kan orsaka magsmärtor och kräkningar."
Så nu vet vi det, min hund mådde väldigt dårlig. Har du småbarn eller barnbarn och sådana bär så se upp så dom inte frestas äta av dom bären som ser ut att vara så goda.


Det har varit fullt upp även i dag så bloggen har legat i träda ännu en dag till, men hoppas jag snart skall vara alert igen. Skall nu göra en snabbtitt inne på era bloggar, hoppas kunna ge en liten hälsning i kommentarerna.




Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards