~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 5 januari 2008

Av ~ Ruth ~ - 5 januari 2008 23:44


En dag som har gått i idrottens tecken, skidåkande under dagen och kvällens höjdpunkt med hockey och småkronorna mot Canada, där det stod 2-2 med förlängning då Canada fick första målet och fick guld, inte dårligt för Sverige att ta silver, Grattis till småkronorna, bra jobbat !


Förövrigt så har det varit en stillsam dag, snö skottning blev det i kväll, kom ca. 10 cm snö och det tackar vi och gläds över.


Det är en Holländare som har köpt ett hus här ca. 500 meter från vårat dom har 7 slädhundar som står ute och ylar i kör som den värsta vargflocken. Det kom en bil som stannade för att fråga min man om något, tror dom var från Blekinge trakten, just då så stod hundarna och ylade värre en värst, dom undrade om det var vargar, jaaaa, sa min man " här finns det gott om dom så det gäller att vara vaksam", burrrrr, sa dom inne i bilen och fick nog något att diskutera och berätta om när dom kom hem :-)

Mina hundar blir tokiga när dom kommer ut och hör detta livet, för det låter må ni tro.

Inget på programmet för morgondagen, här tar vi dagen som den kommer och bara njuter.

God Natt mina vänner !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards