~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 26 april 2008

Av ~ Ruth ~ - 26 april 2008 08:56

Högtrycket har legat rakt över oss även dagen i går, fast morgonen var mulen och grå. Skulle behövas lite regn för växterna ute nu, då skulle det bara smälla till och grönska över allt.Nu är det städat och grejat på altanen, järngrytan är fylld med vatten och nu står den och skvalar så mysigt. Köpte även 10 panseér som jag har satt i 2 altan lådor, så nu är där även en försmak av sommar. Blomsterhandeln för utomhus blommor har redan börjat på torget, mest då perenna växter, många köpglada kunder plockade kassar fulla. Min man har jobbat med mossrens på gräsmattan i 2 hela dagar och har varit till tippen med sista lasset. Fick inte ta kort på han till bloggen, lika kameraskygg som jag är :-) Han har även spolat alla sjöstensplattor med högtryckstvätten, höll på i timmar, det är många skall ni veta, även staketet mot hundgården, det blev som nytt.Han är värd en ros för dessa 2 dagar av slit och svett. Nu kan sommaren komma på riktigt. 


Ha en mysig söndag !


Har beslutat mig för att godkänna alla inlägg som ni skriver i kommentarerna, en sjuk person har börjat förfölja mig både med kommentarer och mail, trist, mycket trist.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards