~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 10 april 2008

Av ~ Ruth ~ - 10 april 2008 17:38

Nu har även min vän börjat blogga, där kan man vänta sig lite av varje :-) Hon har en skön humor och bjuder ofta på sig själv. Sååå många härliga händelser i vardagen som hon har berättat för mig som skulle kunna blivit en hel bok, vill tro att mycket av detta kommer att återges på hennes blogg. Kanske lite blyg i början, men det lossnar var så säker "Ler". Så många goda skratt som har ägt rum via telefonen och på våra möten (tyvärr inte så ofta nu mera med personliga träffar.) Har hjälpt henne i början av bloggeriet, men snart så står hon på egna ben. Gör gärna ett besök lite då och då så och se vad hon har att berätta. "Prilyckans"...

Tack Gerty för att du nappade på bloggeriet !

Av ~ Ruth ~ - 10 april 2008 09:45

En tuffer dag blir det, somnade inte fören på småtimmarna i natt. Har varit ensam sedan i tisdags em. så jag beslöt mig för att vara onyttig i går. Inhandlade ca. ½ kg smågodis, lakrits och chokladpraliner, samt en stor påse Grill Chips. Satt och vräkte i mig godis och avslutade med ½ innehållet i påsen av salta Chips innan sängdax, oj, oj, vad det började köra om i magen, mådde illa så jag trodde jag skulle kräkas, men så blev det inte. Natten blev tuff, men nu mår jag bra igen. Detta frossande kommer inte att upprepas flera gånger. Har beslutat mig för att klippa om mitt hår efter att jag har pinat mig i genom några dagar med min Lotta frisyr, vänja mig, nej det går inte,det skall bort. Väntar till efter helgen. Den 17 skall vi ut och äta god mat och då vill jag inte se ut så här, tror att mitt frossande i går är en följd av min spegelbild som jag också har mått illa av. Molnigt i dag också, solen försöker bryta igenom och det är väldigt dimmigt på höjderna. Skall nu micra lite havregrynsgröt, ta en ostmacka och börja dagen, vet i nuläget inte vad som skall ske, blir lite städning och småpyssel.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards