~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 6 september 2007

Nu är det speldax !

Av ~ Ruth ~ - 6 september 2007 16:45

I natt hade jag så härliga drömmar, var i en spelbutik och satsade på hästar och fick storkovan !Så nu skall jag satsa en och annan krona på det okända (för det här med hästar har jag ingen susning om :-)Jag gör nog det i morgon oxå, på onsdag är det väl V65 det är kanske då det skall bli klirr i kassan ? Vågar ju inte låta bli när drömmen kändes så glasklar, måste vara en förevarnig om att jag skall bli millionvinnaren den kommande veckan även om jag sällan (aldrig) vinner, högst en 50 lapp på en trisslott..Men nu seru skall det ske ett under i mitt liv. Nu är det bara att möblera om i plånboken, då blir det annat en bara en massa kvitton som gör att det ser ut som att det finns Money plenty, nu skall det bli äkta vara.

OBS ! alla tiggarbrev undanbes.

 *LYCKA TILL RUTH !*

 
 
Jenn

Jenn

6 september 2007 17:22

Helt riktig,man skal drømme..plutselig slår drømmen inn:))Lykke til!

http://jenn.bloggagratis.se

 
"Bettan"

"Bettan"

6 september 2007 18:32

Hej!
Ja det är klart att du ska spela. Vem vet, du kanske e sanndrömmare nu med :) Srev igår på håriga gubben. Men vete fasen vart det inlägget hoppade hän :(.
Kramis Bettan

Ps LYCKA TILL ds

http://grafikbettan.bloggagratis.se

 
margus

margus

6 september 2007 19:40

Lycka till!
Själv har jag massor med planer, STORA planer, på allt som ska infrias när vi vinner 63 miljoner. Varför denna summa? Hörde nån som vann detta en gång och tyckte det var ett lämpligt belopp. Ska det så ska det.

http://margus.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ruth

6 september 2007 20:52

Sv:
Kanske är jag en gnutta sandrömmare, man kan ju aldrig veta.. 63 milioner vore ju inte så fel Margus, nog skulle jag dela med mig lite om det skulle komma ett tiggarbrev, eller så skulle jag bli väldigt snål :-) vi får se.

 
Marianne

Marianne

6 september 2007 20:56

Tänk om din dröm kunde vara en sanndröm. Oj, va kul. Spela en Harry Boy. Jag ska hålla tummarna för dig. Och jag kan garantera dig att något tiggarbrev från mig får du inte. Jag behöver inga x-ra pengar. Jag hade nog gett bort det mesta av dem ändå. För pengar har inget värde om man inte använder dem.

http://ekoxenskennel

 
Think Twice

Think Twice

6 september 2007 20:57

Vilken trevlig blogg du har med ett roligt och varierat innehåll!
På tal om....drömmar
Någongång måste man väl drömma något som kan gå i uppfyllelse, lite rättvisa vill man väl ha;)
Lycka till med din V65s rader och en trevlig läsnig fick jag!

http://blueblueeyes.webblogg.se

 
Cina

Cina

6 september 2007 21:25

Men RUth klart att du nu måste spela en Harry, jag håller både tummar och tår att du skall vinna....

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Carina

Carina

6 september 2007 21:37

Håller tummarna för att om du satsar en slant på spel att du vinner, för ingen skulle vara värd den vinsten mer än du

Kramiz Carina

http://www.eklovenskennel.se

 
Gerty

Gerty" title="http://w.com]Gerty[/url]" target="_blank">w.com]Gerty[/url]

6 september 2007 23:08

Hoppas på vinst i morgon för då kommer jag tar en taxi du betalar väl Nu får jag gå och lägga mig innan hungern tar överhand efter det trevliga samtalet i kväll

http://prilyckans 3 w.com

 
trollpackan

trollpackan

7 september 2007 10:20

Lycka till! De få gånger jag spelar på hästar så börjar jag att kolla på namnen:)och vilket nummer de har(turnummer 8 har jag), sen kollar jag vad de har gjort förut och vilken kusk det är...Ha en bra och spännande dag och jag förväntar mig champagne för alla på bloggen när du nu vinner idag!

http://trollpackan

 
Pialotta

Pialotta

7 september 2007 10:44

Klart du ska spela, Ruth:-)
Du kan inte annat än förlora.
Tjingeling

http://kafferasten.blogg.se

 
liv

liv

8 september 2007 21:07

Hoppas det gick bra med spelandet.

http://livslinje.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards