~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 6 september 2007

En avslutande bild

Av ~ Ruth ~ - 6 september 2007 00:05

Den här bilden får tillägnas *Skogsfrun* som trodde att denna pälsbeklädnad var gått förlorat, men dock inte för alla karlarna. Skogsfrun skrev en kommentar i inlägget innan "Det hade varit klädsamt med päls på hela gubben, synd att vi förlorade den nånstans på vägen". Men usch vad dessa karlar måste lukta, eftersom alla hårbeklädda ställen på kroppen avsöndrar en speciell odör. Fy vad det blir kostsamt att varje dag kleta in hela kroppen med deodorant. Skönt att hårbeklädnaden har minimerats på karlarna i nutid. Inte skulle då jag vilja ha en sådan bredvid mig i sängen på natten. Det räcker gott om en hårig hund ligger på armen och snarkar.


Inga flera önskemål kommer att ges i det här ämnet, så här sätter jag PUNKT !

 
 
"Bettan"

"Bettan"

6 september 2007 00:09

Ha ha ha....
Ja d Ruth. Vad får du allt ifrån :). Kunde ju nästan tro att det var min gubbe du hade på bild här *skrattar*. Nej, då bara skämtar. Hoppas att du ska få en härlig natts sömn. För det kommer då jag att få efter detta härliga besöket :)
Kram på dig min vän!
/Bettan

http://grafikbettan.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

6 september 2007 08:51

Men fy tusan så osmaklig han är. Usch näää då har jag hellre mina katter i sängen än denna ludna sak.

Ha en fin dag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
trollpackan fnissar!

trollpackan fnissar!

6 september 2007 10:17

Godmorgon, här höll jag på att sätta kaffet i halsen...vilken lurvig en! Nej, en sån vill jag inte ha!
Den där får man ju doppa i deodorant*fniss*, undrar om han fäller mycket?*gapskratt*
Nej, då har jag hellre mina "hårbollar" i sängen!

http://trollpackan

 
Jenn

Jenn

6 september 2007 10:26

Men stakkars mann..han har sikkert problemer men den hårete kroppen vil jeg tro,og vil ville betalt mye for å slippe å være sånn.
I min seng hadde han ikke sluppet oppi,holder med den pelsdotten av en hund som kommer smygende i nattens mummel og mørke*ler*

http://jenn.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

6 september 2007 10:55

Näe, fy så äckligt, stackars kille!!

http://lenabirgitta.bloggagratis.se

 
Madelene Nattfrost

Madelene Nattfrost

6 september 2007 11:16

Eeeeeuuuuuuuuuw!
Det DÄR har jag verkligen svårt för...

http://www.nattfrost.se

 
Madelene Nattfrost

Madelene Nattfrost

6 september 2007 11:18

Förresten,vilken charmig bild du har på dig själv. Ansiktet är inklippt i bilden va? Har du gjort det själv,eller finns det någon sida på internet som man kan fixa sådana porträtt på?

http://www.nattfrost.se

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

6 september 2007 11:28

Oj, snacka om päls...
Men det är kanske är varmt och skönt på vintern ? ;-)

http://www.ingermaryissa.se

 
Smeden Bengt

Smeden Bengt

6 september 2007 11:35

Vad har jag tagit mig till? Ja jag menar lagt in Ruth bland mina länkar. Men du vannnn ju det så det är nu inget at göra åt det så jag blir tvungen att komma in och se alla dina tokigheter.
Men vi härstammar ju från appan spm har päls.Nu undrar jag bara om du hittar någon som fortfarande har en svansstump kvar. Kram på dig!

http://bengtalfred.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

6 september 2007 11:40

Det var mig en välpälsad man. Faktiskt så skulle det inte den rikliga hårväxten störa mig ett ögonblick. Skit samma om gubben har hår här eller där. Det är människan jag ska dela mitt liv med. Han är säkert både varm och go

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ruth

6 september 2007 13:24

Sv:

Med fasit i hand så är vi nog rörande överens om att pälsen på kroppen inte skall komma tillbaka på våra män. Våra kära hundar räcker.

Sv: Smeden
Jag avslutar detta spetakel med denna håriga mansbild. Säkert så skulle jag även kunna visa upp en rumpa med en svansstump också, men det får dyka upp senare under året. Det får inte bli för mycket av denna varan, (på ett tag i allafall). Så det får nog smidas lite annat nu !

 
Alma

Alma

7 september 2007 12:43

Stackars karl! Blir nog ingen vaxning där!

http://carpediem.bloggagratis.se

 
skogsfrun

skogsfrun

7 september 2007 15:30

Skogsfrun får tacka för den vänliga tanken? men vidhåller att människan är en naken apa som tappat pälsen och då menar skogsfrun PÄLS och inte en gles hårväxt som på bilden här. En ren varelse luktar väl inte illa förresten?

http://barasaras

 
Ingen bild

Kajsa

7 september 2007 19:32

Och hur tror ni att det känns att ha en så kraftig hårväxt? Och dessutom bli hånad?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards