~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 21 juli 2015

Av ~ Ruth ~ - 21 juli 2015 20:01

Ett så långt uppehåll har jag aldrig haft på bloggen, men har inte varit motiverad att vara här, jag är inte sjuk eller så, bara data-lat. Dagarna lunkar på utan något stort har inträffat (kanske något litet, men ointressant för andra).

 


Var och köpte garn i går och letar nu mönster till något nytt. Repade upp västen jag stickade när den var nästan klar, blev inte nöjd och då skulle den bara blivit liggande i skåpet, men sådant svider (att repa alltså), det blev 4 nystan till av det garnet också.

Köpte även en ny enkel skrivare i går, den vi hade är så invecklad med en massa trams och skit som är onödigt, färgpatronerna var slut och dem skulle gå på nästan kr.800:- (4 till antal) och då blev det billigare att köpa en ny enkel (med bara 2 färgpatroner) snabb är den också.


Nu skall jag titta på ”Bygglov” sedan ”Det tredje ögat”. Önskar er alla en mysig kväll.
    

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards