~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 24 september 2014

Av ~ Ruth ~ - 24 september 2014 23:11


 

Har inte varit här inne på 8 dagar, ej heller hälsat på er, har aldrig haft så långt uppehåll under mina 7 ½ år på bloggen. Har inget att skylla på, lathet i största allmänhet tror jag mest på.

Måla är väll min största sysselsättning om dagarna, fasiken så mycket målande, det tar inte slut.

Golvlister, taklister, dörrar och karmar på andra våning och handledarna tar stryk, nacken lika så, men det går över när det är avklarat och jag får vila. Inga stora utsvängningar har det varit som är att delge er som roar, det har varit så intensivt i sommar.

Längtar efter att så pyssla med sådant som är roligt, men nu är hösten/vintern snart här och då brukar det bli lugn och ro.

Vill bara visa med dessa rader att jag finns och inte ligger sjuk i min säng.

Kramelikram ��

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards