~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 7 april 2014

Av ~ Ruth ~ - 7 april 2014 23:16


 

2 dagar med gråväder och duggregn, men på em. sken solen. Finns det något vackrare en, en svan som ligger och lapar sol. Vi har några svanar i sjön Aspen, kan inte låta bli att fota dem när tillfället bjuds.

Vi kämpar på med hallen, jag målar lister och karmar, sopar och är hantlangare, nu kan jag namnet på alla konstiga verktyg och prylar som används haha.

Måste snart få det klart, det är ju snart påsk och då skall vi ta lite ledigt innan vi fortsätter med att riva och bygga om.

 


╔══════ ೋღ.....ღೋ ══════╗


♥♥ God natt och sov gott, nattkramen ♥♥


╚══════ ೋღ.....ღೋ ══════╝



Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards