~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av ~ Ruth ~ - 9 februari 2014 15:19


 

Detta blev min frukost i dag, nyttigt, näää, men fasiken så gott, årets första Semla med mjölk är det, men inte den sista.

 


Åter en klar ”Hjärtefilt” enligt den medföljande beskrivningen, klar på 3 dagar, storleken är  65x130, så det är ingen fjuttefilt. Vet inte om jag orkar göra flera nu, det är annat jag vill börja på också, men att få ge värme till små bebbar värmer mitt hjärta ♥ Stickträff på tisdag igen på  https://www.facebook.com/KnitPurlAb får se om det följer med flera stickpaket hem.


 


Önskar en fortsatt fin söndag ♥

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards