~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av ~ Ruth ~ - 3 augusti 2014 13:57


     

Gubben kämpar på med Toa/dusch- rummet på 2:a våning, efter att bilden togs så är duschkabinen och toan på plats, fick god hjälp av sonen Jerry i går. Nu är han i väg och köper lampa för taket. Saknar badrumsskåpen fortfarande som inte var med i leveransen när det övriga kom.

Fick en känsla av att hösten var på G i gårkväll när jag för första gången i år hörde Syrsor spela sin höst serenad, stod länge och väl och njöt av dessa vackra toner, är inte detta för tidligt ? Gula träd uppe i berget här, men det är nog den torra sommaren som har färgat bladen i höstens färger. Mullrar lite nu och en liten skur har det kommit, men det skall öka i styrka längre ut på dagen. Långt i mellan inläggen har det blivit, men denna värmen gör mig nollställd i kroppen så jag orkar inget.

Kramen ��

 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards