~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av ~ Ruth ~ - 27 juni 2013 18:41


          


Pajen var god, men på tok för söt för mig, det var ju 1 dl. socker och 1 dl. sirap i den, hujeda mig, hade nog blivit perfekt med röda vinbär eller rabarber i som är surt. Jag är ju känslig för sött, äter det så sällan.
 

Nu har jag en pizza i ugnen som jag gör i en pajform, tror den blir god, snart så vet jag, den är med mozzarella, pesto, rökt skinka, lök, championer, tomat och ost, tror det var allt, det blir en Kajsa Varg-pizza, man tar vad man haver i kylen.  

 

Störtskurar även i dag, men dem var korta som tur var. Nu skiner solen. Har rensat lite ogräs, passade på när marken var våt för då lossnar det lättare. Har även försett fåglarna med rent vatten i fontänen ute vid trottoaren, så nu kan dom bada och dricka i rent och friskt vatten.

 

Nu skall jag äta och sedan glutta på TV, börjar kl.19 med Djurakuten, sedan går det i ett.

 
Kram mina vänner
  

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards