~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 28 september 2013

Av ~ Ruth ~ - 28 september 2013 22:49

(Jag har gett ärlan liv :-)

 


Vi har vackra höstdagar utan regn, så vill vi ha det i många dagar framöver. Fortfarande så finns Sädesärlan kvar här, den skulle ju flytta till Afrika innan denna månadens slut, varför dröjer den tro? Det är väldigt mycket fågelkvitter ute på dagarna när solen skiner, låter som lockropen på våren och försommaren. Tror fåglarna att sommaren kommer en vända till och har tappat tidsbegreppet fullständigt? blir lite orolig. Det varma och fina vädret gör att dom inte förstår att det är höst nu, dom bara tjollrar och har sig. Hoppas dom inte ger sig av för sent så dom inte hinner komma till varmare nejder, går ju inte att prata förstånd med dom heller, döva som en del trotsiga tonåringar kan vara. Så är det bara, allt rår man inte på här i världen och allt kan man inte påverka.



Hoppas vi på en fortsatt fin höst och helg.

Kramen.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards