~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av ~ Ruth ~ - 20 januari 2012 21:53

Det är så rått och fuktigt väder -3*, känns som -12 i Värmland, så en tjock kofta värmer nu min frusna kropp. Saknar mina vedkaminer också, snyft.. Pratade med Gullan i dag, det hade varit -26* i natt, så kyligt hade vi inte under påsken vad jag kan minnas (?), men minnet är ju så kort vilket är både på gott och ont.


 


Tog detta kortet i kväll, kan du lista ut vad jag har riktat kameran emot ?

 

Vågen ja, jag steg upp på den i morse +4,5 kg under julen, har slarvat så skämmigt mycket,  något jag inte har gjort efter att jag började med LCHF, blev så ledsen så ledsen, nu blir det hårdköra som gäller. Har funderat på att köpa ett gymkort, något radikalt måste göras.


Har fixat och donat i dag, gick ju knappt att titta ut genom köksfönstren så nu är dom putsade på utsidan, sparade insidan för där var dom rena till påsk (gör bara lagomt). Resväskan står fortfarande orörd, i morgon så fixar jag det.


Mina blommor i källaren har åter fått komma upp i ljuset och värmen, lite luggslitna var dom dock, men fulla av livslust så snart sprudlar dom igen tills nästa avfärd, lite synd om dom är det trotts allt.


Har tittat på  The Voice Sverige, nu drar det programmet igång på riktigt, skall bli kul att följa.

 

Detta blev min dag / kram på er alla !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards