~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av ~ Ruth ~ - 4 januari 2012 23:20

Det tog mig 1 ½ timma att göra detta inlägget, så jädrans segt nätet är. Besöker er i morgon.


       


     


Trotts gråmulet så har det varit så fint ute, tom. trädstammarna var vita. Visar foton tagna i dag, kan en vinterdag vara vackrare och temperaturen har legat på minus 2-3 grader. Den nya snöslungan fixade den tunga snön och hivade den ca. 10 m. kanonbra.

 

Visar talgoxar när dom äter ur dom 2 matskålarna med egengjorda fågelmaten, dom är fortfarande på sin vakt när jag skall fota, då flyger dom om jag kommer för nära fönstret.

 

Har städat bort julen i dag, har gardiner i 2 fönster kvar som jag skall byta i morgon, Fy vad jag saknar alla elljusstakarna i alla fönstren, har ju andra lampor där nu, men det blir inte det samma, vänjer mig nog snart igen, men tomt känns det. Nu skall jag gå och duscha innan sänggående.

 

Ha det gott mina vänner, ni är så underbara så ni får alla en nattakram.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards