~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av ~ Ruth ~ - 1 juni 2011 10:14

 

Mormorspojken  Alexander tog studenten, därav inget inlägg i går. Hade tagit 50 foton som jag tog itu med när jag kom hem och timmarna bara flög iväg. Mätt och däven orkade jag inte med bloggen. Visar några foton från den mycket trevliga och glada dagen med många glada människor och god mat. Det hela började med sol och värme, sedan mulet och mycket kyliga vindar, men mitt hjärta var varmt.


 

En glad pojke som nu startar sitt vuxenliv och har redan fått ett fast jobb och söker lägenhet i Lerum.


 

Mor och son.


 

Jag med hela barnaskaran


 

Jag och flickorna


 

Farmor Ulla Britt fick en varm puss.


Detta är några foton från dagen i går. All lycka önskar jag dig Alexander !


Solen gassar och nu blir det gräsklipp. Ha en fin dag, sommarens första dag juni / kram

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards