~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av ~ Ruth ~ - 7 januari 2011 19:23

  
Jojjomennsan, nu fungerar snöslungan igen, ett kullager var trasigt och fick bytas med stor finess för det passade inte exakt, men klurefixen fixade biffen. Slutade snöa strax efter 24 senaste natten och i dag har solen lyst och det har varit omkring -5* nu pinnar köldgraderna på igen och det är -18* stjärnklart och fint ute.


Kom från Gullan för en stund sedan käkade Fläsk och bruna bönor, jag fixade till maten och vi åt alla 3 tillsammans. Nu kände hon sig så pigg så hon trodde inte det blev någon resa till läkaren på måndag, får se hur det blir med det, hörseln är så kraftigt nersatt så hon hör nästan inte får skrika när vi pratar (perfekt hörsel innan hon blev sjuk), så det känns jobbigt.



I kväll skall jag och gubben se på Let’s Dance, tror det blir en rolig tävling i år, är det Ranelid som blir årets pajas tro ? det är ju en sådan med varje år. Ja den som tittar får se.


Kram till er alla !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards