~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av ~ Ruth ~ - 21 juni 2011 23:54

Fönsterputs i morgon.


Det är inte bara fiskmåsarna som ger mig skit, det tvättar jag bara bort. Att det finns dom på bloggen som tar åt sig av det jag skriver (helt utan anledning) och gör eget inlägg om det på sin egna blogg och går i försvarsställning, kan vara svårare att bli av med, trotts ett tappert försök från mig med både mejl och telefon, utan att få svar från personen.

Nämnde en bloggare med fantasi den 17 juni, ingen som varken jag eller ni känner och inget namn angavs (det är en såkallad kändisblogg) då blev det en reaktion som triggade i gång fantasierna hos en person som tog åt sig. Skriver aldrig medvetet något för att såra eller göra andra folk illa, men får tänka mig för en mera noga i fortsättningen.
Man dömer inte människor eller tar åt sig utan att veta. Det är det som är så otrevligt med nätet och det smärtar mig. Vi har våra bloggar för att ha det mysigt och trevligt med varandra, ett forum för vänskap och glädje.


Skriver detta här för jag vet att vi även har gemensamma bloggvänner, och jag vill inte framstå som någon mobbare i era ögon.

PS !

Som du skriver i kommentarerna på din egna blogg, så har du fått många mejl som undrar om jag menar dig ? Varför skulle dom tro det, det är väll dom i så fall som du skall ge dig på som kan tänka så, har dom den tron om dig och tycker att det passar in ? jag har aldrig haft dig i tankarna med dessa rader som jag skrev. Hoppas sådana här inlägg aldrig mera kommer att behövas på min blogg, inte trevligt.

Nu lägger jag locket på och vill inte genomlida mera sådant bloggtrams.


Hälsar på er i morgon, tro inte att jag har glömt er :-) En stor kram till er alla.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards