~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av ~ Ruth ~ - 30 januari 2011 11:04

Jag har inte begärt att få en rubrik ”GILLA BLOGGEN PÅ FACEBOOK”  jag har avsagt mig det forumet, måste se om jag kan få bort den rubriken, schitt också. Var inte på bloggen i går, hade så mycket annat för mig, mest oviktiga saker men timmarna flög snabbt. Även i dag skiner solen och mina fönster propsar på att bli putsade, suck, en promenad i solsket blir det med hundarna.

Har inte kommit något vart med min dag ännu, har inget inplanerat så det blir nog inte så mycket som sker.

Ha en fin söndag mina vänner / kram.


PS. nu är Facebook rubriken borta, enkelt fixat.  Inställningar, redigera avdelningar, bocka i och ta bort.


[Anita har hakat på gårdagens inlägg i min blogg, så bra tankar och ord, läs gärna hennes tankar om mobbing !]

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards