~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av ~ Ruth ~ - 4 februari 2010 18:29

Tusen tack för hjälpen med att identifiera fågeln i förra inlägget, ni var många duktiga ornitologer.
 
I går var det stört omöjligt att komma in på bloggarna, i dag har det varit "Blogtowns bloggar" som har strulat. Fick svaret när jag loggade in mig, kanske har flera bloggar varit drabbade.
Ovanligt med en bloggfri kväll, men det var inte fel det heller. Brukar gå igenom allas bloggar efter att TVn släcks ner, så i går fick jag sticka i stället (det har blivit eftersatt.)
 
Blev så förvånat när jag tittade på vad som skedde förra året denna dag, vilket samanträffande. I går var jag och klippte mig väldigt kort, ovetande om det som skedde förra året. Så är det med mångt och mycket att saker och ting upprepas från ena året till det andra på samma datum.

 
 
Fick även min dator i går, men hur skall jag kunna lämna min andra när den nya är klar, den är ju min bästa vän och är mig så kär. Tror med all säkerhet att den skulle kunna fixas till och hålla några år till, tycker inte att knappt 4 år är någon ålder. Kanske är jag otacksam för att jag fick en ny dator, jag är inte så glad för det, fick tvinga fram ett tack över mina läppar. Får nästan ångest bara vid tanken på den dagen jag får säga farväl och adjö.
 
Nu skall jag titta in till några av er medan jag dricker en mugg nybrygd kaffe
  
Var rädd om dig själv och värna om alla i din omgivning, glöm inte ett litet leende !
 / kram Ruth

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards