~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 27 juli 2009

Av ~ Ruth ~ - 27 juli 2009 16:22


Inte kul att vakna till ännu en regnig och blöt dag, men vad göra ? kan ju inte bara vända ryggen mot fönstret och somna om, hundarna förväntar sig mina steg i trappan från andra våningen.


Har haft besök i dag av Rozzie's syrra "Nellie" men stormatte Chatarina & och lillmatte Lina. Nellie är så liten och söt. Hon tyckte mina 6 vovvar var lite läbbiga för att dom skulle nosa över allt, inte så konstigt, plötsligt komma in i en ny flock, inte så att hon var rädd dom, men avvaktande. Sätter in en bild på henne och storasystern, visst är det kontraster, men så söta :-)



Fick denna fina blomma av mina valpköpare, vet du vad den heter ????????????


I kväll kommer det en Norsk serie på TV1 kl. 20 som heter "Himmel blå", tror det är 8 avsnitt och något i stil med " Skärgårds docktorn" som gick på TVn för några år sedan, den skall jag inte missa, kika gärna du också.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards