~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 1 april 2009

Av ~ Ruth ~ - 1 april 2009 15:54

Jag kan lura dig vart jag vill, kan ärligt erkänna att jag åkte på en nit :-( En bekant ringde i morse och frågade om jag var intresserad av att köpa garner för ½ priset, affären i Höljes skulle sluta med garner och hade rea, frågade om jag inte hade läst det i tidningen. Till saken så har dom mycket garner och det skulle bli ett klipp för mig som stickar så mycket. Glad i hågen åkte jag dit med min granne som inte stickar, berättade inte vad jag var ute efter, kommer moloken upp från bottenvåningen utan ett ord. Hon frågade vad jag skulle handla för något speciellt och då berättade jag att jag hade blivit lurad. Väl framme vid kassan så återgavs historien och många skratt av dom som stod där för att betala, då kände jag mig dum, borde förstått att det var 1:a april, men det var inte i mina tankar.


Har du blivit lurad ????

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards