~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 28 september 2009

Av ~ Ruth ~ - 28 september 2009 23:35

Beslöt mig i dag för att besöka frissan och klippa mitt hår kort. Det har nu blivit så långt så jag kan samla ihop det med ett gummiband och sätta en stor klämma i nacken och med kortare hår framför öronen. Har själv varit framme med saxen, vem gör inte det när håret börjar gå över styr, tillslut så har man skamfilat för mycket och håret skriker "HJÄLP" då är det dax att gå till frissan. Så gjorde jag i dag, det är drop in och det var 2 före, under tiden så ångrade mig där jag satt i stolen, reste mig och gick. Vet inte hur jag skall ha mitt hår, har sådan besluts ångest så jag mår illa, nu får det gå ett tag till. Gick hem och färgade kalufsen i stället och nu är jag riktig nöjd. Var inte riktig redo för frissan i dag. Väl hemma så behövde jag peppa mig själv lite, klickade in mig "HÄR" så nu känner jag mig riktigt nöjd och belåten.
Har varit så kyliga vindar i dag, men inget regn. Sädesärlan har ännu inte flyttat, snart finns det inga insekter för dom att äta och i natt skall det bli frost, arma flygfän som inte vet sitt bästa och flyttar söderut.
Nu är det sov dax.
 
God Natt Jord.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards