~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 27 september 2009

Av ~ Ruth ~ - 27 september 2009 16:46

Så många likheter vi bloggare har, vi bloggar om den tråkiga vardagen, dom roliga stunderna, visar upp bilder för varandra, ger ros och beröm (vid behov) visar ett pekfinger om vi har en annan åsikt (det måste man få ha). Har vi ont i kroppen eller gör oss illa skriver vi om det (lite tröst vill man ju ha, det lindrar alltid smärtan :-) 
När dagarna så upphör för oss vad skall det då stå skrivet på runan ?
 
Många äldre som gått bort får texter som :

"Snäll och god du alltid varit utan klagan smärtan bar osv." 

 
När blogggenerationen kolar vippen kommer det att stå denna text: 

"Du bar smärtan, men jävlar vad du klagade under tiden."

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards