~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 21 juli 2009

Av ~ Ruth ~ - 21 juli 2009 10:32

Vaknade till tunga mörka moln, får se vad vädret bestämmer sig för i dag, för egen del har jag inget bestämt, tar dagen som den kommer utan planering, det ger sig. Satt och stickade till kl 2 i natt, lyssnade på en talskiva som jag inte kunde slita mig i från och tiden gick så snabbt. Har lånat 4 nya talboxar, en är avklarat "Barn 312" den är bra. Läste den boken för 25 år sedan och tog om den nu i talform. Övriga böcker är: en skräckberättelse "En hjärtformad ask" av Joe Hill. Bok 3: "Hummerfesten" av Viveca Lärn. Bok 4: "Isprinsessan" av Camilla Läckberg. Har du läst någon av dessa böcker, vad tyckte du ?



Köpte mig en topp och en tunika i går, vet inte när allt skall användas men det kommer förhoppningsvis en sommar till efter denna också. Kan inte ta kort på mig själv mot en spegel, går inte att ha blixt på så dom får dårlig skärpa, helkassa, men är riktigt nöjd med mitt köp.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards