~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 16 juni 2009

Av ~ Ruth ~ - 16 juni 2009 23:35


I dag har det gått i ett, bakat och stökat handlat mat och kockelerat. Kl.5 till stickträffen, kom hem 21. Gubbsen kom ner från taket efter 11 timmars jobb i dag, dom är ihärdiga som myror. Direkt när jag kom hem så fick vi besök och nu försten har jag kunnat komma till datorn. Skall bädda till en extra säng, sonen skall sova över här i natt. Med 3 gubbs i huset så blir jag ett kärt mobb-offer, inte alltid dom är snälla mot mig, men ger igen så gott det går, brukar inte vara svarslös :-) Skall bli en kylig natt, förra natten bara 3,6 * I Värmland och Dalarna är det frostvarning i natt, blir nog rätt så kyligt här också. Tycker synd om blommorna ute dom suktar efter sol precis som oss. Har 2 stora tomatplantor, bara 2 blomklasar på varje planta. Så lite sol väntar jag på. I dag har det ju varit sommar så jag klagar inte, hoppas det fortsätter så ett tag framöver.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards