~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 11 februari 2008

Av ~ Ruth ~ - 11 februari 2008 13:49


Har beslutat mig för att kommentera era kommentarer i min blogg, får se hur det utfaller, tror det kan vara uppskattat av några. Gör en test på det så får jag se hur det blir. Tror inte jag har drömt så värst mycket i natt, inget som jag kommer i håg, fick min beskärda del förra natten :-) Har även satt i system att det bara är dom 2 senaste inläggens kommentarer som kommer in direkt på bloggen, övriga måste godkännas så jag inget missar, tycker det är väldigt bra, kanske ett tipps till dig ? Nu skall jag ut en sväng i det vackra vädret och bara andas frisk luft och njuta. Ha en fin dag i hela Sverige !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards