~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 27 september 2007

Av ~ Ruth ~ - 27 september 2007 20:15

 Har blivit taggad av flera bloggare, så här kommer jag !


1. Vad åt du till frukost ? :Kalla våfflor m. smör & Norsk brunost
2. Hur gammal är du ?: 60 bast
3. Hur bor du ?: I villa
4. Vem SMS:ade du till senast ?: Sms'ar inte
5. Vilken är din favoritmat ?: Fyllda kycklingfiléer med mosarella och pestosås, potatisklyftor + sallad.
6. Vilken årstid föredrar du ?: Vinter & vår
7. Vad köpte du senast till dig själv ?: 2 par byxor, tröja och underkläder
8. Vart skulle du vilja resa ?: Har ingen längtan att resa, kanske Thailand om jag skulle kunna åka.
9. Läser du böcker ?:  Sällan (Veckotidningar)
10. Jobbar du ?:  Nej, är lyxhustru "Ler".
11.Vad vill du lära dig? :  Datorernas innre kärna
12. När vaknade du imorse ?: 9.13
33. Vad är det roligaste du gjort ?: Besökt Las Vegas nattetid.
14. Hur skulle du tillbringa ett ledigt år ?:  Bara vara jag, utan några plikter och måsten på en öde ö.
15. Vad glömmer du aldrig att packa ner ?:  Har med mig i överflöd av allt och använder knappt hälften.
16. Vilken artist skulle du vilja se uppträda ?:  Vet faktiskt inte, det är flera st.
17. Vad är det dyrbaraste du har ?:  Min familj, hundar och vänner. 


Kopiera gärna denna listan och fyll i dina svar, kul att få veta lite mera av dina vanor :-)
Av ~ Ruth ~ - 27 september 2007 00:22


Hittade en test på nätet,  vilken fyrfota karaktär jag liknade  mest.
Denna karaktären har jag, vilken har du ?


Oavsett din yttre fysik bär du en liten knubbig och trygg ponnysjäl i din kropp. Du har inga stora behov av att hävda dig, men står ändå tydligt fast i din övertygelse om vad som är rätt och fel. Planering ligger dig varmt om hjärtat och dina planer liksom din personlighet är oftast mycket jordnära. Du har en positiv livssyn, älskar god mat och dryck och vill din omgivning väl. Men det är viktigt att du ser upp ibland för din omsorg om andra ligger ibland på gränsen till självutplåning och dina matvanor kan bli påfrestande för bältet.

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=369&a=368801

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards