~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 9 april 2015

Av ~ Ruth ~ - 9 april 2015 11:55


 

   
Nu är koftan klar, bara knappar fattas, går jag inte ner i vikt under sommaren så säljs den.

Tycker själv den blev fin, men det är jag det. Har börjat på en till i ett fastare garn och hoppas nu på den, gillar ljus aprikos till sommaren.  

 

Frukosten nu är avklarad och solen lyser, det blir en fin promenad vad det lider. Arne är i Dalarna med några vänner och pimpel fiskar trotts ett skadat knä, gjorde en rejäl vurpa på isen i går, troligt vis ett korsband, han kör med Zoon-salva och elastisk binda, får höra hur han mår när han väl är hemma.

Kära Gullan, min granne här uppe ligger på Torsby lasarett sedan ett par dagar tillbaka, hoppas det går bra hon blir ju 84 år i höst så vad som helst kan ske med kroppen.

 

Några rader bara så ni ser att jag fortfarande finns, kram på er.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards