~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 23 maj 2014

Av ~ Ruth ~ - 23 maj 2014 16:43


 

Puah, vilken kvav värme, kors och tvärs drag över allt i huset, nu har det varit mulet några timmar trotts det 32* ute och 28* inne, helt vindstilla, åskan mullrar nu i fjärran. Min ork är helt som bortblåst.

Har saboterat för getingar i dag och tagit ner 3 små getinbon, 2 under taket på utsidan av altantaket, och en ute på balkongen. Den senaste såg lustigt ut, hängde som en klocka under kroken, alla 3 var små, mindre ett ägg så det var början på något som skulle blivit stort. Getingarna är vansinnigt stora nu och jag hatar att få in dem, hundarna blir som tokiga och skall jaga allt som flyger.

Sov hyfsat i natt med fläkten som blåste från ryggen och neråt, tack till uppfinnaren av dessa oumbärliga vidunder som räddar min nattsömn.

Hoppas ni njuter som gillar hög värme/ kramen.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards