~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av ~ Ruth ~ - 11 mars 2014 23:08

Mjukglass då är våren här.

   


Jag finns fast jag är frånvarande här. Det är så mycket att göra med köket så det känns som det aldrig skall bli färdigt, men vi blir så nöjda när det är klart. I natt hade vi -4* marken var vit av frost, det är -1* nu också, men dagarna är vår med sol och värme. Känner mig så psykiskt trött har så svårt för all röra och damm överallt, det tar på hela mig, så det blir tidliga kvällar strax efter 23, ovanligt jo jo, klockan brukar vara närmare ett vanligtvis. Som ni förstår så sitter jag sällan framför datorn, hoppas bara att ni inte glömmer bort mig helt, jag kommer tillbaka vad det lider.

En go’er ♥-kram till er alla.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards