~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 10 maj 2013

Av ~ Ruth ~ - 10 maj 2013 23:20

Det blev Anna som fick lämna Let’s Dance i kväll, lite synd tycker jag för hon var så glad och sprallig och inte minst duktig, nu drar det ihop sig, det är en tävling och allting har ett slut.


 


Gullan min kära granne i Värmland (där vi har stugan) har nu blivit helt ensam, hennes kära hund ”Millie” fick somna in i onsdags den 8. Hon är så ledsen och tyngd av sorg vilket jag förstår hon var ju hennes allt, ingen fotföljer henne mera och viftar på svansen när hon kommer hem. Det blir tunga dager för henne framöver nu.

 

I dag har det varit en grådag med små korta stänk av regn ute. Jag var till torget och köpte flera petunior i olika färger, kan inte låta bli. I morgon blir det en plantardag.

"Som vanligt en klickbild"

 



Middagen i dag blev en matig god sallad och hjortfärs-biffar + stekt lök, det var vansinnigt gott.




Nu blir det sova kudden/
Trevlig helg & kram världen, ta hand om er!


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards