~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av ~ Ruth ~ - 29 mars 2012 22:48

Så glad jag blev, en ekorre besökte utfodringsplatsen för fåglarna och åt med god aptit jordnötter. Gullan har inte sett ekorrar i vinter , hon brukar ha flera stycken som är där och äter. Hon trodde att en ond person här hade lyckats utrota dem alla (en ekorrhatare) tillämpar alla metoder för att få bort dom för att dom äter upp fåglarnas mat under vintern. Vi har skällt ut denna person för hans ondska ett par gånger även om vi vet att det inte hjälper, men vi kan inte tiga. Ekorrar är så fina och finurliga, nu har en hittat hit och säkert så återkommer den får att äta mera framöver och den är såååå välkommen.


                

"Klickbilder"

 


Gullan var här på fiskmiddag i dag, fiskkakor, kokta morötter, potatis och skirat smör, fasen så gott det var, man äter mera en vad kroppen mår gott av.


En mycket blåsig och kylig dag, det har knakat i väggarna när vinden har rasat som värst.

Det skall bli ett bakslag av våren sägs det, men vi får se om det blir så.

Kramen.



Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards