~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av ~ Ruth ~ - 12 mars 2012 12:22

"Klicka på bilden och förstora"
 


Några funderar på hur man skriver ett inlägg som är dold för andra, bara dom som har fått ett lösenord kan att komma in. Det är inte så svårt som man skulle kunna tro, men man måste ju veta hur man gör, det är ju inte bara att klicka på ”Lösenordskydda” där man godkänner inlägget för publicering. Därför har jag gjort denna bild så kan du ju testa hur det fungerar.

 

Lösenordet du där väljer skall inte vara det samma som det du har för att logga in på din blogg, då skulle det vara lätt för någon att ta sig in och ställa till det för dig.

 

Kanske vill du klaga på din granne, på en familjär vän, släkting eller något annat känsligt som du vill får ur dig, då avgör du själv vem som skall få ta del av ditt inlägg. Eller spara det för dig själv i din dagbok här på nätet för att kunna läsa det vid ett senare tillfälle.

 

Det få bli mitt inlägg för denna gången.

Kram på er

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards