~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av ~ Ruth ~ - 16 februari 2011 22:26

  

Har inget att skriva om i dag, så det får bli mina morgonbestyr som jag blottar mig med denna gången.

Hurdana är dina morgonvanor för att komma igång på ett effektivt sätt ? För mig ser det ut så här, det första är 2 muggar kaffe, läsa Aftonbladet på nätet, på med kläder och softa omkring en stund till, ut med hundarna sedan ge dom mat. Sedan är det en LCHF-macka med ett stekt ägg för mig, mannen i mitt liv är morgonpigg och har för längst ätit sin frukost som alltid består av 4 skivor Husmans knäckbröd med diverse pålägg, lager på lager.

Jag måste ha min stund på morgonen sen är jag en helt ny människa, ja ny, eller ny, är kanske ett helt fel ord, utan jag blir väl människa av morgonkaffet,  ja, ni fattar, man vaknar liksom till ! Andra kanske måste ha en dusch på morgonen för att vakna till liv, jag måste ha mitt kaffe ! När jag är redo att börja med mina sysslor så är det dags för många att ta en tupplur efter sitt morgonbestyr. Då är jag pigg, klockan är då 10 - ½11, fattar ni vilken drönare jag är. Jag skäms inte för mina vanor, jag trivs med dom och jag hinner med mina göromål för dagen. När kvällen går mot midnatt är jag riktigt piggelin, ja, jag är en riktig nattuggla, kanske inte så konstigt, går ju inte upp klockan 6-7 på morgonen.

Sov skönt mina vänner !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards