~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 7 mars 2016

Av ~ Ruth ~ - 7 mars 2016 23:45


   

     

 Min kära kamera blev kass i dag, gick inte att stänga av den så jag var tvungen att ta ur batteriet. En kamera kan jag inte vara utan.

Min man åkte iväg och kom hem med en för tidligt födelsedagspresent. Så jobbigt att lära sig alla funktioner och inställningar, avskyr sådant. Den har en kraftfull ”60x optical zoom”, nu blir det till att träna och träna.

 


Har kokat lingonsylt på 2 kg lingon, det blev inte så många burkar, men det går inte åt lika mycket längre och när det är dags så finns mera bär i frysboxen.


     

I dag fick min man köra snöslungan, men det var inte så mycket snö, men jäkligt tung och blöt, var rädd det skulle frysa på så det blev halkigt, men det håller sig på konstant på + sidan.

Förresten har fått svaret från mammografin och allt var OK, man blir lika glad varje gång.

 Nu skall jag sova, natti, natti !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards