~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 11 februari 2016

Av ~ Ruth ~ - 11 februari 2016 19:00


 

Äntligen har Canal digital bestämt sig, vi fick tillbaka alla kanaler på TV i dag. Vi löste problemet med att skaffa abonnemang på D-play en månad på datorn, så vi har haft alla kanaler och inte missat serier vi följer. Jag fick en ny och större Tv av gubben i förgår som har allt.

Firade min Tv i dag och tände eld i den öppna spisen och till middag en god och het köttgryta med ris till,  maken skrattade och sa, detta får du inte visa på bloggen, men nu gör jag det :-)  

Önskar er en fin kväll !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards