~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 30 januari 2016

Av ~ Ruth ~ - 30 januari 2016 23:50

Bloggen ligger i träda och vintern är borta, grått – regnigt och rejält blåsigt, i förgår +9* jag bara deppar och deppar och inget som peppar upp mig. Känner mig innestängd och ledsen på min tillvaro just nu, därav struntar jag i bloggen. Måste skärpa mig och besöka er så jag inte tappar bort er helt för dessa trista dagar som råder, skall råda bot på det snart hoppas jag..

 

 


Vi har ett genomstråk för rådjur över ena gräsmattan som inte är inhägnat. I dag så kom ett rådjur över gräsmattan och ut på gatan, den såg så tilltufsat ut på nacken, ingen päls, haltade lätt på ena bakbenet, vad har den råkat ut för tro ?


Ha en fin ny vecka !



Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards