~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 22 december 2015

Av ~ Ruth ~ - 22 december 2015 23:45

    

Huset är städat och pyntat klart för julen, inte lika mycket som det brukar vara här, men vi blir själva och då orkar jag inte plocka fram allt.

Granen är på plats men snön tycks utebli, kom lite vitt i kväll men det övergick till regn, är så besviken, Värmland brukar inte svika oss på snö.

Har gjort Ris à la Malta i em. då startar julen för mig, äter det bara på julen och då brukar det gå över styr, en favvo-gotta nummer ett ♥ I morgon skall vi spela Bingo med Loket, en uppsittarkväll (en tradition) vi spelar aldrig Bingolotto annars.

 

 

Njut av julen för nu är stressen över för denna gången. Julkramar till er alla ��  


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards