~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 14 november 2015

Av ~ Ruth ~ - 14 november 2015 16:07

En tung dag för mänskligheten efter terrordådet i Frankrike som har skördat så många offer.

Hur är folk funtade som kan göra så här? världen är ond, mycket ond och känslokall, mitt hjärta blöder och tårarna flödar..

 

Har suttit och tittat på skidor från Beitostölen i Norge. Tittar inte direkt på dem tävlande utan på den vackra snön som faller, oj, vad jag längtar efter det vita och fina.

Sitter och stickar på en enkel halsduk till kära Gullan (84 år) som hon skall få till jul, hon har en väldigt kännslig hals och önskar sig en sådan.

 


Här regnar det både dag och natt, solen kan kika igenom det tunga gråa en minut då och då och då syns en vacker regnbåge över hustaken. Nu är det dags för middagsförberedelser.

 

Linslusen Nowah vill vara med på en bild och önska er alla en fortsatt fin helg.

(¯`••´¯)•✿ "


 `•.¸(¯`••´¯)¸.•


 •✿` `•.¸.•´ ` •✿. •✿       



Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards