~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 25 oktober 2015

Av ~ Ruth ~ - 25 oktober 2015 13:55


 

I natt skulle klockorna flyttas igen. Blev inte mycket sova i natt, det var ju inte förens kl 2. man skulle börja med att flytta klockorna, satt och stickade för att tiden skulle gå snabbare, sedan började flytten.

Jag flyttade klockan från sovrummet till vardagsrummet och klockan från vardagsrummet till badrummet. Köksklockan till hallen, datarummets klocka till vardagsrummet osv.

Svårast var det med klockan på micron, den sitter ju fast på micron och den fick flytta till sovrummet och nu blir det jobbigt att värma en kaffeskvätt vid behov.

Jag höll på en timma i alla fall, för det var väl en timma man skulle flytta klockorna ??? Det här känns så vansinnigt och tokigt onödigt på många vis. Varje ½-år samma sak och hela vintern får jag vänta på att få tillbaka micron till köket, vilket trams.

Nu blev jag väldigt orolig då jag läste i tidningen att en del klockor, telefoner och datorer  är självgående (flyttar sig själva), undrar vart jag skall hitta igen allt i dag, får nog börja och leta….

Önskar er en fin söndag !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards