~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 4 oktober 2015

Av ~ Ruth ~ - 4 oktober 2015 21:32


 

Har en djup svacka för bloggen, inte likt mig, när skall det lossna i hjärnan ? det undrar jag på stort, djupt och vida omkring.

Jag har åter varit själv i en vecka, i morgon kommer gubben hem från sin jaktresa i Danmark, tror att det blev som det oftast blir ingen hjort.

Jag och hundarna har inte gjort så mycket denna veckan, åkte på halsont och feber i 3 dagar, jag trodde det bara var små barn som fick 3-dagars feber, men nu vet jag bättre.

I dag har jag tömt mina 2 fontäner ute på vatten, det blev så tyst ute utan porlande ljud, rustar för vintern.

En bra grej med hösten är att alla äckliga mördagssniglar nu har gått till vintervila, inte en endaste en hittar jag längre. Hösten har inte kommit så långt här ännu, mycket grönska i träden fortfarande.

Nu ser ni att jag lever och inte ligger raklång och halv död på sängen.

Kram till er alla.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards