~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 14 september 2015

Av ~ Ruth ~ - 14 september 2015 13:15


 

Nu är det länge sedan jag plitade ner några rader här inne. Vet fortfarande inte vad jag skall skriva om ???? dagarna rullar på i en rasande fart. Har varit ett 70 års kallas här i går, med barn och barnbarn, trevliga timmar och mycket skratt, en trevlig em. och kväll, tyvärr inga bilder att visa.

Lediga stunder så stickar jag och glömmer helt bort bloggen, har börjat ledsna på den, allt har sin tid, funderar på att ta paus på obestämt tid, har jag inget ordflöde så kan jag lika gärna låta bli att skriva.

Som ni ser så lever jag och kommer så att göra om inget tragiskt inträffar.


Kram på er mina trogna läsare.

 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards