~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 26 augusti 2015

Av ~ Ruth ~ - 26 augusti 2015 13:49


 

Har i 2 dagar haft så djävelusisk verk under vänstra skuldra, men har ingen hemma som kan hjälpa mig smörja in Voltaren. Nu orkade jag inte längre, tog en slickepott och försökte smörja, det gick rätt så bra redan efter 5 min. började det fungera, efter en kvart inte ont alls, får se hur länge det hjälper innan jag får göra om det. Hade svårt för att sova i natt för det onda, det bara dunkade. Nu skall jag dammsuga lite. Regn även i dag, men det vräker inte ner som i går då det var skyfall flera gånger om. Livet är som en lök, man skalar av lager för lager, ibland gråter man en skvätt, då känner man sig både liten och hjälplös.

Önskar er en fin dag !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards