~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 28 juli 2015

Av ~ Ruth ~ - 28 juli 2015 23:45


 

Ingen bra start på dagen, lilla Rozzie har analsäck inflammation, nära att det gick hål. Maken åkte upp till veterinären direkt när han öppnade kl.9 Hon hade så ont, skrek när hon rörde på sig, matte led med henne. Regn och grått i dag också. Hon blev kvar hos veterinären, måste sövas, tömmas och spolas rent. Hade vi väntat någon timma innan vi åkte så hade det spruckit, är så glad att det inte blev så. Hon hämtades i em. hon fick smärtstillande och antibiotika. Hundarna som var hemma satt i hallen och lyssnar och väntade, något var fel sa deras beteende.

Nu är det sovdax, kram till er trogna besökare. 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards