~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 7 juli 2015

Av ~ Ruth ~ - 7 juli 2015 19:45

Sommaren vände snabbt, i 2 dagar har det varit kraftiga vindar, gråmulet och i dag även skurar. Inte för att jag vill ha tillbaka tropikvärmen, men fina sommardagar med normal temperatur är önskvärt.

   


Sonen Robin hälsade på en stund den 4 (i lördags) sen bar det åter iväg till Stockholm, solen stekte men han hade nog en behaglig temperatur i bilen.

 


Nu är mitt senaste alster klart, nu vet jag inte riktigt vad det blir, kan inte sitta ner utan att sticka, många läser eller har annat pyssel för sig, men jag har min hobby tills det kommer något nytt.

 


Tror denna västen är mitt nästa projekt, gillar modellen, eller är jag ute och cyklar ? Nu skall jag titta på ”Bygglov” sedan den nya Norska serien ”Det tredje ögat” tror den blir bra, Norge gör många bra serier.
Min förkylning är inte bra, snyter och snyter tycks aldrig ta slut, hostar mest på natten och morgonen, det går åt rätt håll, måste ha tälamod, inte min starkaste sida.


Kram till er som orkar skriva någon rad i kommentarerna, det gör mig så glad.



 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards