~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 6 juni 2015

Av ~ Ruth ~ - 6 juni 2015 13:55


 

Den Svenska flaggan vajar i dag när det är våran Nationaldag. Den vajar så fint i vinden med växelvis sol och regndroppar. Mitt kära Sverige, mitt andra land, hurra, hurra, hurraaaaa!!

Är stolt över flaggan och vårat land, jag njuter denna dag och att jag får vara en del av Sverige.

 


Har börjat sticka på en sommarspets-tröja av garn som har legat och mognats sedan något år tillbaka. En ljus grön färg som matchar sommarens övriga färger, tror den blir fin till mina vita jeans (om den inte blir för liten) då säljs den som allt annat jag produserar :-(


Kram till er alla.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards