~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 28 april 2015

Av ~ Ruth ~ - 28 april 2015 23:45

En fin försommardag, men kyligt i skuggan. Har åter varit på vårdcentralen, har gjort Spirometri (andningstest, får svar om en vecka) samt pricktest för allergi, reagerade på hund, katt och björk, men inte så kraftigt som jag trodde. Nyser flera gånger om dagarna det är lite jobbigt, för när det börjar så blir det ca. 5 kraftiga nysningar varje gång och är nästan alltid täppt i näsan, det är bara skit med kärringen.

 

Är snart klar med min aprikosfärgade kofta, återstår knappslår fram och sy i knappar. Sedan blir det en mönstrad kofta till min gubbe. Detta mönster, men med knappar fram.


Blev så frestad att köpa uteväxter i dag när jag var på torget, så ofantligt många fina blommor på torghandeln, men hejdade mig, fortfarande på minus nästan varje natt.


  

�� Kramelikram

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards